ENTISTÄ KESTÄVÄMPI PERÄVAUNUNRENGAS.

ALHAISEMMAT KÄYTTÖKUSTANNUKSET

JOPA 50 % PAREMPI KILOMETRITULOS!*

(*)Verrattuna MICHELIN XTE3 385/65 R 22.5 XTE3 -renkaaseen.

  • Juoksuakseli
Lue lisää mallistoistamme
Liiketoiminnan tehokkuus
" Jopa 50 % parempi kilometritulos"
  • Alhaisemmat kilometrikustannukset
  • Pienempi polttoaineenkulutus (1)
  • Merkittävästi lyhyemmät rengashuollosta johtuvat seisokkiajat (2)
  • Suurempi kuormatilavuus (3)
  • Renkaan pintakuvio:
    • -  leveät, jykevät olka-alueet, jotka kestävät paremmin luistoa ja vääntöä
    • -  optimoitu maakosketusalue, jonkaansiosta parempi kulumismuoto
  • ENERGYTM Flex –rakenteen ansiosta optimaalinen renkaan kulutuspinta ja sivut
  • InfiniCoil –rakenteen ansiosta tasainen kulumismuoto

(1) verrattuna puoliperävaunuun, jossa rengaskokona 385/65 R 22.5. Lähde: joulukuussa 2010 suoritetut sisäiset testit.

(2) verrattuna puoliperävaunuun, jossa rengaskokona 385/65 R 22.5.

(3) verrattuna puoliperävaunuun, jossa rengaskokona 385/65 R 22.5. Lähde: joulukuussa 2010 suoritetut sisäiset testit.

Lisätietoja
Turvallisuus
" Turvalliset ja vakaat kuljetukset"
  • Parempi tieote (3)
  • Parempi lastin vakaus (4)
  • Soveltuu kaikentyyppisille teille
  • Ainutlaatuinen MICHELIN InfiniCoil -rakenne

(4) Verrattuna MICHELIN 385/65 R 22.5 XTE3 -renkaaseen.  

Lisätietoja
Ympäristö
" Parempi ympäristölle"
  • Jälkiuritus pidentää renkaan käyttöikää juuri silloin, kun rengas kuluttaa vähiten polttoainetta
  • MICHELIN Remix –uusittujen renkaiden suorituskyky on sama kuin uusilla MICHELIN X® ONE MAXITRAILER™ + renkailla, mutta niiden valmistusprosessissa tarvitaan 65 kg vähemmän raaka-aineita
  • Renkaat valmistetaan eurooppalaisissa ISO 14001-sertifioiduissa tehtaissa voimassaolevien ympäristönormien mukaisesti
  • Tasainen välikumikerros
  • Hyväksymisaste Remiksiin jopa 88 % (5)

(5) Michelinin sisäinen lähde 2011. Remiksoitujen renkaiden määrä / X MULTI -linjan renkaiden määrä

Lisätietoja
Jälkiurituskaavio

MICHELIN X® ONE MAXITRAILER +

MICHELIN X® ONE MAXITRAILER +
Jälkiurituksen teoreettinen syvyys Jälkiurituksen leveys Terä
H = 3 mm 8 - 10 mm R3
Michelin-tietotaito

InfiniCoil: suurempi kuormituskyky ja pidempi käyttöikä

Infinicoil-rakenteessa on tasainen renkaan kulumismuoto ja pidempi käyttöikä, koska siinä on yhdestä teräsvaijerista rakennettu vyö, joka tukee koko vyöpakettia.
Infinicoil on osa MICHELIN Durable Technologies -tekniikkaa
X-One-Maxitrailer-3-4-schema-pneu
Nimike Akseli UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
455/45 R 22.5 X ONE MAXITRAILER + TL 160J
Juoksuakseli C B
67 dB
Lisätietoja Sulje
Kuormitusindeksi 160J
Yhden renkaan nimelliskuormitus 160
Leveys kuormaamattomana (mm) 458.0
Vapaa halkaisija mm 980
Vierimiskehä mm 3022
Akselikohtainen kuormitus (kg) (Yksittäisasennus) 9000
Nimellispaine bareissa (yksittäisasennus) 9.00
Suositeltu vanne 15.00
Leveys kuormaamattomana (mm) 458.0
Vapaa halkaisija mm 980
Leveys kuormitettuna (mm) 482
Kuormitettu säde (mm) 456
Vierimiskehä mm 3022
Vähimmäisakseliväli mm 518
Paine Kuormitus (yksittäisasennus) (kg) Kuormitus (pariasennus) (kg)
6 6230 0
6,25 6460 0
6,5 6690 0
6,75 6920 0
7 7150 0
7,25 7380 0
7,5 7620 0
7,75 7850 0
8 8080 0
8,25 8310 0
8,5 8540 0
8,75 8770 0
9 9000 0