ALHAISEMMAT KÄYTTÖKUSTANNUKSET
Kilometritulos jopa 15 %(1) parempi perävaunun renkaissa.
(1) Michelinin sisäinen tutkimus v.2011/2013, jossa MICHELIN X® MULTI™ T –rengasta verrattiin MICHELIN XTE2- ja XTE3 -renkaisiin. Tuloksena 10 - 15 % parempi kilometritulos rengaskoosta riippuen.
-
Juoksuakseli
Aja enemmän, kuluta vähemmän polttoainetta
- Alhaisemmat kilometrikustannukset
- 15%(1) parempi km-tulos perävaunun renkaissa
- Polttoainesäästö jopa 0,7 litraa / 100 km(2)
- Uusi raaka-ainemateriaali CARBION
(1) Michelinin sisäinen tutkimus 2011 / 2013, jossa MICHELIN X MULTI T –rengasta verrattiin MICHELIN XTE2- ja XTE3 -renkaisiin. Tuloksena 10 -15 % parempi kilometritulos rengaskoosta riippuen.
(2) Michelinin sisäinen simulointi, jossa 315/80 MICHELIN X MultiWay 3D XZE, XDE ja 385/65 MICHELIN X MULTI T-renkaita verrattiin XZE2+/XDN2 Grip/XTE3 -renkaisiin.
Hyvä pitokyky ja korkealuokkainen turvallisuus
- Jopa 25%(3) lyhyempi jarrutusmatka
- Parempi vetoteho, pitokyky ja suuntavakavuus kaikissa sääolosuhteissa renkaan koko käyttöiän ajan
- Parempi olka-alueen vauriokestävyys
- Delta- ja Tower Pump-lamellit, pisara jakaksoisaaltolamellit
(3) Michelinin sisäinen tutkimus. Ajoneuvo varustettu 2/3-kuluneilla MICHELIN X MULTIWAY 3D XZE/XDE - renkailla verrattuina yhtä kuluneisiin MICHELIN XZE2 + / XDE 2 + -renkaisiin 40 km/h -> 0 km/h jarrutusmatkalla märällä kiillotetulla betonilla.
Parempi ympäristölle
- Remix-uusinnan ansiosta renkaan suorituskyky on sama kuin uudella MICHELIN X MULTI –renkaalla samalla kun raaka-ainetta säästyy 55 kg.(4)
- Jälkiuritus pidentää renkaan käyttöikää juuri silloin, kun rengas kuluttaa vähiten polttoainetta.
- Renkaat valmistetaan voimassaolevien ympäristöstandardien mukaisesti.
- Hyväksymisaste Remiksiin jopa 88%.(5)
- Kaikki MICHELIN X MultiWay 3D- ja X MULTI –renkaat valmistetaan eurooppalaisissa tehtaissa, jotka on ISO 14001-sertifioitu.
(4) 50–55 kg riippuen rengaskoosta.
(5) Michelinin sisäinen lähde. Remiksoitujen renkaiden määrä/X MULTI-segmentin renkaiden määrä.
MICHELIN X® MULTI™ T (65)

Jälkiurituksen teoreettinen syvyys | Jälkiurituksen leveys | Terä |
---|---|---|
H = 3mm | 8 - 10 mm | R3 |
MICHELIN X® MULTI™ T (65)
CARBION™
Innovatiivinen raaka-ainemateriaali, jonka kulutuskestävyyden ansiosta renkaan kilometritulos on merkittävästi parempi. |
![]() |
385/65 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ –renkaan käyttölämpötila on 6 astetta
alhaisempi kuin 385/65 R 225.5 MICHELIN XTE3 –renkaassa.ISOstandardin mukaisissa kantavuus-, ilmanpaine- ja nopeusolosuhteissa*, mikä lisää renkaan usean elämän potentiaalia.
*4500kg, 9 baria ja 100 km/h. MICHELIN XTE3=100 astetta, X MULTI T = 94 astetta. |
Nimike | Akseli | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/65R22.5 X MULTI T TL 160K VM |
Juoksuakseli | B | B | 069 dB |
3PMSF | M+S | Lisätietoja Sulje | ||||||||||
|
PITKÄT KULJETUSMATKAT KANSALLISET KULJETUKSET KAUPUNKI -LIIKENNE KULUTTAVAT AJOALUSTAT MAASTOON
